::pegawai urusan permata::

Sunday, December 11, 2011

:: the new header ::

tahun hijrah pun dah mula bertambah lagi satu tahun menjadi 1433 hijrah, jadi bersempena dengan kehadiran tahun hijrah itu, elok lah kita berhijrah.. kalau manusia kena lah berhijrah dari segala sudut, tapi kalau blog permatayahbonda. ade sedikit penghijrahan yang berlaku jua..=).. hijrah dari header lame ke header baru..hehehe.. dah bosan tengok header lame, so sambil2 boring di awal sem, sambil2 boring mengadap lappy kesayanganku ini, sambil tu lah jari jemari pantas mencari software adobe photoshop yang baru je install 2 hari lepas.. lame dah tak pakai photoshop lepas software tu ade problem sebelum ni..

 

amir ni header lame..nampak terlalu bekeng..hehehe.. kurang sesuai dengan backgroud picture yang berwarna hijau..header ni semua hasil insiprasi diri yang lahir daripada idea2 yang boring..hehe

 

so, sekarang ni, saya guna header yang lebih sesuai dengan background belakang ni..saya memang menggemari warna hijau pokok2.. nampak kelihatan tenang tatkala memandang.. so, tak kisah lah kalau orang nak kutuk2 ke ape ke..blog saya, terpulang lah pada tuan tanah..=)

as header ni lebih kepada flora dan fauna serta menggambarkan kisah silam serta masa depan..segalanya sudah ditentukan Ilahi,namun atas usaha dan doa kita, tidak mustahil untuk ALLAH mengubah masa depan kita.. namun percayalah, setiap ape yang berlaku, pasti ade hikmahnya.. hehe ape kena mengena entah le..

tapi saya memang amat menyukai warna2 yang bersifat kehijauan kerana hijau sangat tenang dan mendamaikan..sebab tu wallpaper laptop pun gambar permandangan sawah padi di kampung..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         bila berbicara pasal kampung..OMG, rindunya..tolong lah..mak nak balik…T_T.. lame dah tak balik kampung ni.. rindu nak tengok wajah mak, abah..adik2?? kurang sikit rindu..hehe jangan marah.. nak tengok bendang yang mendamaikan.. insyaALLAH hujung bulan ni andai dipanjangkan umur, kita bakal bersua jua insyaALLAH.. tiket pun tak beli lagi..oh perak…!!

No comments:

Post a Comment