::pegawai urusan permata::

Sunday, September 30, 2012

:: senyum ::

pagi-pagi dah buat aku tersenyum.. senyum seorang diri.. why?? u are not laila majnun la amir..  u are amir hakim..orang xde akal je senyum sorang2.. so, pagi ni ku buka blog ku yang ku cintai (lah sgt). then check to my chatbox..then, mata terpandang pada satu komen..eh bkn 1, tp 3 komen dr fake akaun..bila sebut fake akaun, I’m really not respect the owner.. if u want to comment, make sure u are real okeyh.. be urself, don’t be otherself.. so, boleh tgk ape yang ditulis oleh beliau kt sini..

 

Capture

ok, dah tengok kan?? so, aku terfikir jugak, ape yang aku dah buat sampai beliau rajin sangat mencari blog permatayahbonda ni.. awat tak inbox je dalam Fb ni.. I like the caption, “silap hari bulan tak sampai rumah”, maksudnye dia boleh buat macam2 kat diriku.. ok, to the “angel”, make sure u read the rukun iman yang ke 6.. percaya pada qada’ n qadar.. bukan baca je, tp hayati dengan penuh penghayatan.. xminat nak syarah panjang2.. baik settelkan xciment daripada syarah bab ni.. kalau nak tahu, anda boleh cari kelas tauhid/ tasawwuf. itu yang sebaiknya.. tapi sebelum mengundur diri, rasanya ini mungkin ada kaitan dengan post aku di group persatuan mahasiswa unisza..

as

mungkin gara-gara ini yang menyebabkan anda marah.. fine, saya fikir anda harus tau mengapa saya post tentang benda ni.. sekiranya anda merasakan kita perlu berhujah, kita laksanakan dalam keadaan yang lebih ilmiah..bukan dengan buat fake akaun.. akhirkalam, saya mohon maaf andai ade yang terguris, inilah dakwah, xpernah sunyi dari halangan dan cabaran.. kalau nabi dulu putus asa dari cabaran yang dialami semasa berdakwah, pastinya islam takkan berada sampai sekarang.. moga bersama redha ALLAH.. fastabiqul khairat.. moga ALLAH mengampunkan dosa2 kita.. nastaghfirulah..

No comments:

Post a Comment